Наразі продукти бренду Pot Noodle упаковуються у пластикові ємності з пластиковою кришкою, які описуються як «придатні для вторинної переробки». Місткість має витримувати окріп або дуже гарячу воду, потрібна для заварювання локшини. У початковому тестуванні беруть участь 500 000 баночок найпопулярнішого смаку Pot Noodle, з куркою та грибами.
Паперова ємність на 90% складається з паперу і має сертифікат FSC. Він має один шар ультратонкої пластикової плівки для забезпечення бар’єрного захисту. Unilever заявила, що це не вплинуло на можливість переробки вторинної ємності.
М’який пластик пакетика з ароматизатором також підлягає вторинній переробці.
«На цьому шляху було багато проблем, але ми прагнемо скоротити кількість пластику в нашому пакованні і зробити наші ємності в майбутньому паперовими, не ставлячи під загрозу сам бренд Pot Noodle, який наші покупці знають і люблять», — зауважив Андре Бургер, генеральний менеджер з продуктів харчування в Unilever UK & Ireland.
Бренд морозива Unilever Carte D’Or у Великій Британії вже повністю переведений з пластикових паковань на паперові стаканчики, що переробляються, що дало змогу заощадити 900 тонн пластику на рік.