Крім того, німецькі споживачі не вітають нові правила, які потребують введення багаторазового паковання для страв на винос у сфері громадського харчування (під час опитування понад 1000 німецьких споживачів запитали про їхні переваги щодо пакувальних матеріалів).
Ресторани швидкого харчування демонструють, в цілому, ідентичну модель поведінки: 61% вважають за краще, щоб їхнє паковання було перероблене, порівняно з 39%, які вважають за краще забирати, промивати та здавати багаторазове пластикове паковання до пункту збору.
Представники ресторанів не впевнені у тому, що належним чином очищують багаторазове пластикове паковання, і є питання щодо того, чи можуть торговельні точки забезпечити потрібний рівень гігієни харчових продуктів. Також майже дві третини респондентів з більшою чи набагато більшою ймовірністю оберуть бренд, який використовує паковання з вторинної сировини, ніж конкурента, який використовує багаторазове пластикове паковання.
Респонденти прихильно ставляться до інвестицій та розробок у цій галузі: більше двох третин (67%) хочуть, щоб бренди інвестували в біорозкладне картонне паковання, яке можна переробляти, а не в багаторазове пластикове паковання (33%). Загалом 75% вважають картонне паковання, придатне для повторного використання та біорозкладне, більш екологічним.