Компанія святкує 100-річний ювілей, відкривши двері абсолютно нового галузевого центру в Санкт-Галлені (Швейцарія) – Gallus Experience Center, створеного як точка взаємодії для клієнтів, експертів галузі, зацікавлених сторін і членів громадськості, щоб стимулювати ринкову трансформацію.

Важливо, що Gallus також використовує свій ювілей, щоб оголосити про запуск трьох нових продуктів у портфоліо:

  • портал для клієнтів Heidelberg;
  • новий Gallus One із пост друкарською обробкою;
  • нова версія успішного Gallus ECS 340.

До Gallus Experience Center запросили клієнтів і потенційних замовників з деяких із провідних світових друкарень і виробників, а також партнерів і власників брендів у рамках «Gallus Experience Days».

Призначення Центру — сприяти «цифровій трансформації» індустрії етикеток і вузько рулонного друку, а також майбутньому успіху галузі для стимулювання інновацій та сталого розвитку. Незалежно від того, чи є ви виробником, постачальником, виробником, друкарем або представником бренда, можна скористатися новим об’єктом для вивчення ідей, тестування та розробки нових технологій, а також для навчання.

Крім того, Gallus використовуватиме Центр для демонстрації звичайних, гібридних і цифрових продуктів, ПЗ та хмарних рішень, машин наступного покоління, що виробляються, і технологій партнерів-постачальників.

«У той час, як ми святкуємо 100-річчя Gallus, Heidelberg із задоволенням підтримує команду Gallus цього тижня. Разом ми ще сильніші та маємо надійний план розвитку на майбутнє, — коментує д-р Людвін Монц, генеральний директор Heidelberg. — Оскільки етикетки та паковання наразі становлять 50% від загального обсягу продажів Групи, нові цифрові та автоматизовані рішення, які представлені Gallus сьогодні, відіграють важливу роль у майбутньому Heidelberg. У результаті Gallus є важливою опорою реалізації стратегії розвитку компанії».

З річним зростанням понад 2% світовий обсяг друку паковання є одним із напрямків, що найбільше розвиваються в поліграфічній галузі. Разом із друком етикеток це одна з найважливіших сфер для Heidelberg.

Відповідно до своєї «подвійної» стратегії, Heidelbergтакож зосереджується на розвитку цифрового друку. Ця технологія використовується, наприклад, у виробництві етикеток, що пропонує одні з найбільших можливостей для зростання в поліграфічній промисловості. Третина всіх етикеток у світі вже сьогодні друкується цифровим способом.

Цифровий друк, таким чином, сприяє змінам у цьому багатообіцяючому сегменті ринку, завдяки зростанню струменевого напрямку приблизно на 6% на рік. Heidelberg має намір розширити свої позиції тут за допомогою Gallus One.

Даріо Урбінаті, генеральний директор Gallus Group, коментує: «Ми прагнемо бути у ринку і прогнозувати й реагувати на ймовірні тенденції, які можуть вплинути на наших клієнтів і бренди. У результаті Gallus і Heidelberg прагнуть очолити нову цифрову трансформацію – запровадити «розумний підключений друк», щоб здійснити революційну автоматизацію та підвищити ефективність виробництва. Це ключ до вирішення сучасних проблем, це дасть змогу клієнтам зменшити витрати та підвищити прибутковість та  стійкість. Більше того, у новому Gallus Experience Center працює команда, зосереджена на вивченні нових технологій/процесів, таких як штучний інтелект і Індустрія 4.0, які можна інтегрувати в сектори етикетки та паковання, щоб краще надихати майбутні покоління». Щоб ще більше сприяти «цифровій трансформації» етикеток і паковання, а також вирішити питання нестачі робочої сили та зростання витрат, Gallus сьогодні також представляє новий революційний клієнтський портал Heidelberg (HCP), який автоматизує майже всі точки взаємодії з клієнтами.

Вперше в галузі майбутні ітерації рішень нададуть можливості прогнозування за допомогою штучного інтелекту (ШІ) для надання рекомендацій щодо підвищення продуктивності, скорочення обслуговування та підвищення прибутковості. Очікується, що нова платформа заощадить клієнтам у середньому до 35% часу та грошей.

Дедалі збільшуючи перевагу у загальній вартості володіння (TCO) для виробництва етикеток, Gallus додатково використовує ювілей та відкриття Gallus Experience Center для запуску нового Gallus One with Converting.

Це рішення об’єднує цифровий принтер із вбудованою флексографічною станцією, напівротаційною висі кальною машиною, яка може змінювати завдання впродовж однієї хвилини та обробляти до 70 м за хвилину, а також системи огляду для забезпечення найвищого рівня якості та мінімізації відходів.

Gallus також оголошує про варіант модернізації існуючої флексографічною машини Gallus ECS 340 цифровим друкарським модулем (DPU): це перетворює її на гібридну машину Gallus Labelfire 340, але без додаткових інвестицій у платформу. Це означає, що клієнти тепер можуть отримати доступ до всієї гнучкості та універсальності цифрового друку з надійністю та точністю звичайного друку та технології подальшої обробки.

Нові продукти Gallus, що випускаються, є результатом комплексного процесу консультацій із клієнтами та брендами. Виявивши, що наступне покоління роздрібних споживачів взаємодіє зі світом зовсім по-іншому, а також зважаючи на демографічні проблеми та інші макротенденції, які створюють нові та значні короткострокові та довгострокові бізнес-проблеми для переробників, Gallus переглянув свої бачення та місію для підтримки нового напрямку бізнесу.

Даріо Урбінаті підсумовує: «Ми раді вітати друзів і колег цього тижня під час святкування сторічного ювілею у бізнесі, а також мати можливість поділитися захоплюючими новими продуктами та подякувати багатьом чудовим людям у нашому бізнесі, які так наполегливо працювали щоб підтримати нас. Але цей тиждень також присвячений наступним 100 рокам і тому, що ми будемо робити далі. Ось чому ми раді дивитися не лише на поліграфію, а й на інші галузі – навчаючись тому, як вони використовували нові технології, щоб вітати нову цифрову епоху та обслуговувати наступне покоління – щоб ми могли модернізувати індустрію етикеток і пакування».

 

Офіційне відкриття Gallus Experience Center (зліва направо) Фердинанд Рюш, менеджер по роботі з ключовими клієнтами, провідний інвестор і член наглядової ради Heidelberg; Людвін Монц, генеральний директор, Heidelberg; Даріо Урбінаті, генеральний директор Gallus Group

 

Даріо Урбінаті, генеральний директор Gallus Group, вітає клієнтів, партнерів і власників брендів на першому Gallus Experience Day.

 

Gallus, дочірня компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) з виробничими потужностями в Швейцарії та Німеччині, є провідною компанією в розробці та виробництві звичайних і цифрових вузькорулонних машин для виробництва етикеток і паковання.

Портфоліо машин доповнюється широким асортиментом устаткування для трафаретного друку (Gallus Screeny), глобальними сервісними операціями та широким асортиментом аксесуарів для друку та запасними частинами. Продукція та послуги бренду Gallus поширюються через глобальну мережу продажу та обслуговування Heidelberg. Комплексне портфоліо також включає консультаційні послуги, які надають експерти, обізнані з технологіями виготовлення етикеток.

У Gallus працює близько 300 осіб, з яких 160 — у Швейцарії, де компанія має свою штаб-квартиру в Санкт-Галлені.

В рамках стратегії Heidelberg дотримується двох ключових стратегічних підходів. По-перше, компанія прагне здобути визнання на ринку друку за межами свого бізнесу з виробництва листових офсетних машин – особливо на ринку пакування/етикеток і цифрового друку. По-друге, Heidelberg відкриває нові ринки поряд зі своїм основним бізнесом, як це вже сталося з бізнесом wallbox.