Завдяки цьому вона щорічно заощадить 27 тонн пластику, який раніше використовувався для транспортування та продажу тюльпанів. EcoFlowerBox забезпечив чимало переваг з точки зору логістики, тому що на одній палеті з таким типом паковання тепер набагато більше квітів.
Більше того, як наголошують у компанії, він водонепроникний, виготовлений з відновлюваних матеріалів і добре працює в усьому ланцюжку постачань, вкл. логістичну сферу — від вирощування квітів до їхнього роздрібного продажу в магазинах.
За словами керівництва Kesko, перейшовши на картонне паковання для квітів, компанія щорічно вилучатиме з обігу 27 тонн пластику, що еквівалентно приблизно 1,3 млн пластикових пакетів. Її рішення базується на політиці сталого розвитку, яку реалізує ця компанія, і заміна пластикового пакування на картон є одним із кроків, зроблених у контексті всього ланцюга поставок.
Рішення EcoFlowerBox було розроблено Stora Enso у співпраці з Partaharjun Puutarha, компанією з розведення тюльпанів. Компанія закуповувала пластикові відра для свого асортименту та шукала рішення, яке дасть змогу зменшити кількість пластику, розміщеного на ринку. Звернувшись по допомогу до Stora Enso, керівництво Partaharjun Puutarha представило свої очікування: паковання мало бути екологічно чистим, водонепроникним, економічно доцільним, призначеним для квітів, адаптованим до їхнього ланцюга постачань і простим у використанні.
Автор проєкту EcoFlowerBox — Міа Веттенранта, дизайнер паковання, що працює в Stora Enso. Коробка виготовлена з гофрованого картону і на 97% складається з відновлюваних матеріалів. Вона має квадратну форму, що є новинкою в контексті традиційних для цієї галузі круглих контейнерів. Їх можна складати, що дає змогу одночасно транспортувати більше пакетів, ніж у випадку з відрами.
Коробки можна зберігати горизонтально, що забезпечує додаткову економію місця для зберігання, а збирання їх до остаточної форми, як підкреслює Stora Enso, відбувається швидко та легко. Більше того, не потрібні скотч, клей чи інші сполучні речовини. Stora Enso додає, що це було важливим аспектом при розробці EcoFlowerBox, щоб гарантувати, що цей крок не сповільнить весь процес доставки квітів на ринок.