Для ігрового набору «Аеропорт» компанія DS Smith розробила інноваційну та екологічну концепцію паковання, яке є і транспортною тарою, роблячи непотрібною додаткову зовнішню упаковку для доставки.
Це пакувальне рішення, оптимізоване для торгівлі через Інтернет, дає змогу економити природні ресурси, оскільки є одночасно міцною транспортною коробкою та високоякісним пакованням для продукції. На бурій зовнішній поверхні гофропаковання схематично надруковано в один колір ігровий світ та всю потрібну супровідну інформацію. На внутрішній частині видрукуване багато фарбове зображення. Той, хто захоче подарувати іграшковий набір, може просто вивернути коробку навиворіт і заново зібрати її. Незважаючи на зовнішні дії при транспортуванні та наклеєні транспортні етикетки, покупець отримає бездоганне паковання продукту для дарування, колекціонування або зберігання.
«DS Smith — це чудовий партнер, з яким ми змогли реалізувати новий тип транспортного пакування для нашої компанії, – зазначає geobra Brandstätter. — Паковання-трансформер ідеально підходить для онлайн-торгівлі».
Міхаель Кульманн з DS Smith: «Ми тісно співпрацюємо з нашими клієнтами, розробляючи способи оптимізації їхнього пакування. Це питання відіграє важливу роль в електронній комерції, де споживачі дедалі частіше шукають ресурсозберігаюче паковання. Однією з характеристик, якій приділяється увага, є можливість повної переробки матеріалу.
Омніканальне паковання, яку ми розробили для Playmobil, має ще одну перевагу: воно оптимізоване з погляду ланцюжків постачання, і в ньому немає зайвого порожнього простору. Одне з головних завдань в електронній комерції — оптимізація матеріалів і конструкцій для найкращого задоволення вимог транспортування. Також це пакувальне рішення на 100% придатне для вторинної переробки, воно може бути перероблене у нове паковання з гофрокартону».