The Wall Street Journal пише, що кількість індвідуалізованого за розміром паковання зростає і поширюється на відправку різних товарів, від книг до взуття.
Активно включилася у процес оптимізації пакування й найбільша у США роздрібна торговельна мережа Walmart. Спеціальні машини з виготовлення нестандартних коробок встановлені одразу в дванадцяти центрах обробки онлайн-замовлень, внаслідок чого вдалося значно скоротити кількість гофрокартону та наповнювача для заповнення порожнин.
Спочатку Walmart, як і інші рітейлери, покладалася на стандартні розміри транспортної тари, які часто виявлялися набагато більшими вкладеної в них продукції.
Обладнання для виготовлення коробок від Packsize International, що стало для Walmart інструментом для підвищення ефективності послуг доставки, створює паковання «під ключ»: габарити предмета зчитуються системою, згідно з отриманими із системи даними, потім з гофрокартону викроюється шаблон, фальцується, склеюється, після чого на коробку наносять маркування та задруковують. За годину одна машина може сформувати до 600 повністю готових до відправки посилок. Помічниками Amazon у боротьбі за економію матеріалів та вантажних місць стали пристрої італійського постачальника CMC SpA, які коштували маркетплейсу $2 млрд.
Віце-президент Amazon з інновацій у сфері паковання Пет Лінднер: «Вкладення виправдалися — усунення зайвого картону дало змогу знизити середню вагу коробки для однієї відправки на 38% з 2015 року. Не кажучи вже про користь для довкілля».