«Споживачі з більшою ймовірністю здійснять покупку у бренду, який поділяє ті самі принципи та цінності, що й вони. З нашим екопакованням ми можемо надати своїм клієнтам новий досвід сприйняття довкілля як важливого способу самовираження», — каже Кангвук Чун, виконавчий віце-президент та керівник групи продуктової стратегії підрозділу візуальних дисплеїв Samsung Electronics.
Усередині кожної коробки є надрукована пунктиром матриця, а також шаблон, який допоможе скласти коробку. Інші моделі можна завантажити, відсканувавши з гофропаковання QR-код. До речі, незважаючи на пізніше в порівнянні з визнаними лідерами (Швецією та Норвегією) із впровадження сучасної системи збору, сортування та рециклінгу твердих побутових відходів, Південна Корея обійшла їх за показниками ТПВ, що переробляються: 49% проти 40%.