Цей конкурс є одним з найбільших подій в індустрії розробки та виробництва пакувальних і транспортувальних матеріалів. Як підкреслює Kyocera, крім виробництва екологічно чистої та безпечної продукції для різних галузей ринку, в компанії велику увагу приділяють застосуванню екологічно чистого паковання. Для цього більша частина пакувальних матеріалів для пристроїв, що постачаються фірмою, і витратних матеріалів виготовляються з переробленої вторинної сировини із застосуванням гофрокартону і пресованої целюлози.

Частка пластику в пакованні бренду впевнено прагне нуля. Одним із ключових питань при реалізації такої екологічної стратегії стало досягнення мінімально можливих габаритів пакувальних матеріалів при забезпеченні безпеки транспортування вироблених пристроїв. Комплектуючі та деталі обладнання Kyocera, що постачаються, мають різні форми і виготовляються з різних матеріалів, у т.ч. були елементи великої довжини, які неприпустимо перевозити в складеному вигляді. У результаті в компанії розробили принципово новий вид паковання, в якому тендітні або негабаритні предмети вміщуються всередину амортизуючих матеріалів, призначених для фіксації самого пристрою. Габарити паковання через ці додаткові предмети практично не збільшилися.

Зменшилася й кількість шарів амортизую чого матеріалу: це знизило потребу в них приблизно на третину. У цілому нині ефективність транспортного пакування за рахунок дизайнерських рішень підвищилася приблизно на 50%.

З роботами інших переможців конкурсу можна ознайомитися за посиланням.