Електронна комерція продовжує стимулювати розвиток транспортного паковання. Якщо раніше розвиток в пакувальному секторі визначався технічними та технологічними розробками, то наразі відчувається залежність від соціальних процесів, пов’язаних, насамперед, з пандемією.

Експерти також говорять про динамічне паковання (воно здатне швидко змінюватися, пристосовуючись під вимоги користувачів та довкілля).

Паковання дедалі більше стає пов’язують з цифровими стратегіями, які позиціонують бренд.

Вторинне паковання стає повноцінним маркетинговим інструментом, що створює враження та тактильні відчуття.

80% власників торгових марок розглядають паковання як основний маркетинговий інструмент. І тут важливі різноманітні інтерактивні технології (доповнена реальність, QR-коди тощо).

Процес розпакування став особливим видом задоволення від покупки, і тому розпаковувати товар має бути зручно, приємно та «фотогенічно» (через можливу ​​зйомку відеоролика процесу розпакування).

Також популярним останнім часом стає вінтажне паковання, призначене, щоб викликати у покупця ностальгічні почуття. Не варто забувати і про зростаючий вплив екології на тенденції в пакувальному виробництві.