Електронна комерція продовжує стимулювати розвиток транспортного паковання. Якщо раніше розвиток в пакувальному секторі визначався технічними та технологічними розробками, то наразі відчувається залежність від соціальних процесів, пов’язаних, насамперед, з пандемією.
Експерти також говорять про динамічне паковання (воно здатне швидко змінюватися, пристосовуючись під вимоги користувачів та довкілля).
Паковання дедалі більше стає пов’язують з цифровими стратегіями, які позиціонують бренд.
Вторинне паковання стає повноцінним маркетинговим інструментом, що створює враження та тактильні відчуття.
80% власників торгових марок розглядають паковання як основний маркетинговий інструмент. І тут важливі різноманітні інтерактивні технології (доповнена реальність, QR-коди тощо).
Процес розпакування став особливим видом задоволення від покупки, і тому розпаковувати товар має бути зручно, приємно та «фотогенічно» (через можливу зйомку відеоролика процесу розпакування).
Також популярним останнім часом стає вінтажне паковання, призначене, щоб викликати у покупця ностальгічні почуття. Не варто забувати і про зростаючий вплив екології на тенденції в пакувальному виробництві.