Опитування GlobalData у квітні 2022 р. підкреслює, що майже 35% компаній змінили свою поведінку за останні 12 місяців для досягнення цілей ESG.

Кіран Радж, керівник практики руйнівних технологій у GlobalData: «Коли ми вступаємо у світ після пандемії COVID-19, споживачі переглядають свої покупки, а виробники пристосовують свою продукцію до 4R-принципів сталого розвитку: зменшення, повторне використання, переробка, і відновлення».

Шагун Сачд, керівник проєкту Disruptive Tech у GlobalData: «Хоча переробка — це крок у вірному напрямку, це не остаточне рішення для сталого розвитку, оскільки багато полімерів, які можна переробити, просто не переробляють, і для цього потрібна значна кількість енергії. Оскільки полімери залишаються в обігу, а відходи вторинної переробки потрапляють на сміттєзвалища, увага дедалі більше зміщується в бік екологічних пакувальних матеріалів».

GlobalData’s Disruptor Intelligence Center висвітлює деякі з останніх кроків і запусків продуктів різними компаніями, які позитивно впливають на їхні повноваження ESG.

Coca-Cola United співпрацювала з O-I Glass, Inc. для переробки скляних пляшок у травні 2022 року. А Coca-Cola Company співпрацювала з Graphic Packaging International, щоб випустити перше в США картонне паковання KeelClip для банок у червні 2022 року.

Nestle SA інвестувала близько $5 млн в італійський венчурний фонд Eureka у січні цього року для прискорення досліджень інноваційних пакувальних рішень, покращення якості збору та процесів переробки, а також збільшення використання перероблених полімерів для паковання харчових продуктів. 

PepsiCo уклала угоду з Carlsberg Group на початку цього року, щоб мінімізувати залежність від одноразового паковання. У червні компанія також співпрацювала з блокчейн-компанією Security Matters для переробки полімерів.

 

Торік компанія Danone SA перевела весь портфель стаканчиків із ПС (полістиролу) у Великій Британії на стакани з ПЕТ і випустила стаканчики з ПЕТ та рПЕТ у Франції, Іспанії та Бельгії.