«Винний ящик для eCommerce — плід співпраці з Amazon, — розповідає віце-президент з інновацій та розвитку Smurfit Kappa Арко Беркенбош. — Паковання отримало сертифікат Frustration-Free Packaging (FFP) — це дуже висока оцінка».
Ринок онлайн-продажів вина продовжує зростати феноменальними темпами. Нове паковання дасть змогу підприємствам, які продають вино через Amazon Marketplace, швидше доставляти продукцію споживачеві. Звичайно, паковання на 100% придатне до переробки.
Це перше у світі універсальне паковання для вина, в якому можна розміщувати різну кількість секцій із різними типами пляшок.
Значне зростання продажу вина в електронній комерції спостерігається від початку пандемії у 2020 році. За даними дослідницької компанії Euromonitor, у період з 2019 по 2021 р. онлайн-продаж у цьому сегменті зріс на 52%.
Amazon FFP сертифіковано, щоб скоротити практику відправки товарів у невідповідному (занадто великому) пакованні, покращити споживчий досвід та зробити внесок у захист довкілля. Amazon висуває перелік суворих правил пакування товару перед тим, як продавець виставляє його на продаж.