Коли напій досягає оптимальної температури – -18ºC, на чутливій до температури задній етикетці пляшки відображається секретний код, який потім споживачі можуть використовувати для перевірки на веб-сайті, щоб дізнатися, чи виграли вони якісь призи. AIPIA не впевнена, яка компанія виготовила етикетку для цієї рекламної акції, але це нове повернення до етикеток з термохромними фарбами, які взяли на озброєння кілька великих брендів алкогольних напоїв і газованих напоїв (Coors і Coca-Cola).
Бренд випустив 500 тис. пляшок у Великобританії для рекламної акції та має понад 1500 доступних призів. Головний приз – квитки на європейський фестиваль Jägermeister для переможця та трьох його друзів. Інші призи: міні-охолоджувачі Jägermeister, морозильні камери The Cradle і ваучери на £50 в електронному магазині Jägershop, а також фірмові чарки.