У прес-релізі партнери посилаються на Global Buying Green Report 2022, заснований на опитуванні понад 15 000 споживачів у Європі, Північній та Південній Америці. У ньому йдеться про те, що бренди ризикують втратити ринок, якщо не зможуть задовольнити попит на екологічну упаковку.
Kallfass з Нюртінгену пропонує машини для виготовлення паковання із плівки. Однак, ці пакувальні машини можуть переробляти не лише плівки, виготовлені з копалин або перероблених матеріалів, але й різні пакувальні матеріали на паперовій основі. «Наша мета — екологічне паковання з паперу, яке можна утилізувати безпосередньо разом з макулатурою і замкнути цикл переробки», — пояснює Йєнс Каллфас, керуючий директор Kallfass Verpackungsmaschinen GmbH.
Наразі Kallfass отримує велику кількість запитів від виробників брендових товарів на паперові пакувальні рішення для непродовольчого сектору. Для цього Kallfass використовує портфоліо Sappi, щоб пропонувати паперові рішення замість плівкових. Наприклад, папери Sappi-Seal використовуються для пакування матраців у відновлюваний, міцний та придатний для повторного використання матеріал.
Під час всебічних випробувань напівпрозорий папір Crystalcon від Sappi визнаний перспективною альтернативою плівкам для первинного паковання. Crystalcon, некрейдований, напівпрозорий, компостований папір, нещодавно розроблений Sappi, у поєднанні з термозварюваною Sappi Seal Silk — це пакувальне рішення, придатне для вторинної переробки, яке підходить як для харчових, так і нехарчових продуктів. Також, цей тип паковання забезпечує достатню прозорість, щоб ідентифікувати продукт усередині завдяки властивостям паперу Crystalcon.