У компанії — понад 2000 співробітників. Flyeralarm пропонує широкий спектр поліграфічної продукції, використовуючи обладнання для офсетного, цифрового та широкоформатного друку, а також для друку на готовому одязі та текстилі.
Більше 90% продукції Flyeralarm виробляє власними силами. Щодня обробляється до 15000 замовлень і координується до 24000 відправлень, щоб вони потрапляли до покупця вже за добу після отримання замовлення або того ж дня.
Крім Німеччини, компанія працює ще у 12 країнах: Австрії, Бельгії, Данії, Італії, Іспанії, Нідерландах, Румунії, Угорщині, Фінляндії, Франції, Швейцарії та Швеції. «Ми хочемо зробити весь спектр маркетингу доступним, простим та швидко доступним для малих та середніх підприємств та сімейного бізнесу, щоб вони могли професійно та успішно позиціонувати себе на ринку, — каже комерційний директор Flyeralarm Маартен Тіммерман-Зубані. — І я думаю, що справи на ринку поліграфії не такі погані, як усі говорять. Проте склад замовлень, які ми обробляємо щодня, змінюється. Ми бачимо, як зростають компанії, які дійсно хочуть досягти успіху. Утримувальний маркетинг важливий як ніколи. Додаткова увага, листівка в розкішному пакованні, журнал, що дає уявлення про асортимент вашої продукції. Досвід розпакування має високу цінність: бренди звертають на це увагу. Друк – це просто ключ до успіху. Друк робить безпрецедентний внесок у маркетинг вражень».
Компанія, яка впродовж усього розвитку приділяла пильну увагу онлайн-системі замовлень, розробила платформу Flyeralarm Pro для рекламних агенцій, реселерів та інших професійних замовників: торговельні посередники знають, що вони замовляють. Їм не потрібні пояснення щодо типів паперу, щільності, низка зразків та незлічені інструменти перевірки під час завантаження файлів. В основному вони хочуть отримати закінчений процес, де все органічно поєднується в єдиному середовищі. Саме тому API-версія PRO так добре підходить для реселерів.
Онлайн-маркетинг це набагато більше, ніж просто створення інтернет-магазину. «Ви не можете очікувати, що ваш Інтернет-магазин автоматично заповниться клієнтами. Кожен має додавати цінність у цей процес. Великі компанії, які наразі підключаються до нашої платформи PRO, зміщують акцент на маркетингову підтримку, щоб допомогти своїм клієнтам у їхніх комунікаційних потребах. Автоматизацією охоплені всі процеси замовлення, обробки та адміністрування», — каже Тіммерман.
Він зазначає, що Flyeralarm доводиться підвищувати ціни, але скарг від клієнтів компанія не отримує. Мабуть, вся справа у вірному маркетингу та бізнес-моделі, яка доводить свою успішність уже впродовж 20 років.