«Виробники паковання подолали наслідки пандемії коронавірусу — не в останню чергу тому, що захисна функція паковання дала споживачам відчуття, що їхні продукти добре захищені від довкілля», — каже він.

Але забезпечення доступною енергією є важливою передумовою продовження конкурентоспроможного виробництва у Німеччині для всіх пакувальних галузей. У галузях, які виробляють енергоємну продукцію, це навіть стає екзистенційним питанням. За інформацією Комітету об’єднань німецьких виробників паковання (Gemeinschaftsausschuss Deutscher Verpackungshersteller – GADV), у 2021 р. у Німеччині було вироблено близько 19,6 млн т паковання, що на 4,8% більше, ніж торік. Обсяг виробництва у вартісному вираженні також збільшився на 10,9% і становить близько €35,8 млрд.

Як і в попередні роки, пластикове паковання склало найбільшу частку виробництва у вартісному вираженні (близько 44%), але в натуральному вираженні найбільше паковання виготовлено з паперу та картону (близько 49%). Отже, за обсягами готової продукції ситуація, порівняно з 2020 р., не змінилася: найбільше зростання у 2021 р. зафіксовано у сегменті сталевого паковання (плюс 8,1%, до 1,17 млн ​​т), далі йде паковання з паперу та картону (плюс 7,3%, до 9,52 млн т), скляної тари (плюс 2,4%, до 4,26 млн т), а також пластикова (плюс 1,5%, до 4,33 млн т) та алюмінієва тари та паковання (плюс 1%, до 0,34 млн. т).

У вартісному вираженні виробництво показало єдину висхідну тенденцію: сталеве паковання знову продемонструвало найвище зростання 16,6%, до €3,56 млрд, за ним — паковання з паперу та картону зі зростанням 13,2% до €12,2 млрд, пластикове паковання (зростання 10,2%, до €15,8 євро), скляна тара (зростання 4,0%, до €2,1 млрд) та алюмінієві тара та паковання (зростання 2,9%, до €2,1 млрд).