Виконавчий редактор Express Карл Холбук написав у Твіттері: «Ажіотажний попит на паперові газети у ці історичні часи є неймовірним. У п’ятницю Daily Express продала на 75% більше екземплярів, ніж зазвичай!

Представник Guardian повідомив Printweek, що 10 вересня продаж газети зріс більш ніж удвічі, додавши: «Наші друкарні та дистрибуторські мережі добре впоралися зі значно збільшеним попитом, який ми спостерігали за останні 10 днів».

Також Daily Mail порушила стандартні терміни надання свого випуску роздрібним продавцям, оскільки додатковий наклад газети становив 450 000 екз. Чимало спеціальних випусків наступного ранку після смерті королеви включали значні доповнення, найбільшим з яких був вкладиш видання The Sun на 36 шпальт.

Виконавчий директор Асоціації новинних медіа Оуен Мередіт сказав Printweek: «Як завжди, за часів, коли наша нація об’єднується, у жалобі чи святкуванні, споживачі звертаються до засобів масової інформації, щоб отримати інформацію та стати частиною історії».

Зростання попиту на друковані ЗМІ, однак, не обов’язково приносить відповідний незапланований прибуток для видавців. У протокольній угоді з Букінгемським палацом зазначено, що при висвітленні у Великій Британії смерті та похорону королеви, у виданнях не має бути реклами. Генрі Фор Вокер, виконавчий директор Newsquest, яка випускає 160 місцевих видань, за словами Guardian, сказав, що витрати, пов’язані з друком та поширенням спеціальних випусків, практично звели нанівець будь-яку фінансову вигоду.