RRD розробила та запатентувала етикетки без лайнера (Linerless) на початку 1990-х років. В етикетках без підкладки на лицьову сторону рулону наноситься спеціальне антиадгезійне покриття, а перфоровані лінії відриву наносяться відповідно до вимог замовника. Етикетки без підкладки можна наносити на продукт вручну або за допомогою спеціальних пристроїв.
Сьогодні це рішення продовжує підвищувати рентабельність клієнтів RRD за рахунок операційної ефективності завдяки відсутності підкладки. Звичайні самоклейні етикетки мають підкладку, при цьому етикетка відривається від підкладки із силіконовим покриттям, яка, як правило, не підлягає переробці.
Етикетки RRD без підкладки забезпечують до 60% більше етикеток на рулон і, відповідно, зменшення витрат за рахунок скорочення витрат на транспортування, складування та утилізацію етикеток.
Згідно з опитуванням, проведеним нещодавно компанією RRD серед осіб, які приймають рішення щодо паковання, майже всі (94%) респонденти погоджуються з тим, що екологічність є ключовим фактором при прийнятті рішень про паковання та етикетку.
«На ринку, де підприємства мають труднощі з доступністю матеріалів, перехід на етикетку без підкладки в багатьох випадках представляється більш життєздатним, екологічним і готовим до використання на ринку варіантом», — каже президент підрозділу паковання та етикетки RRD Ліза Пруетт.