Мета партнерів полягала в тому, щоб за допомогою друку отримати металізоване паковання. При цьому воно має бути стійким до подряпин, а пакувальний матеріал – придатним для легкої переробки.
Мінімізація технологічних відходів була ще одним акцентом при виборі технології. Партнери обрали три актуальні сегменти ринку: парфумерія, косметика та преміальне паковання для напоїв та продемонстрували можливі варіанти різного друкованого металевого оздоблення паковання для кожної ніші.
«Ми створили уявний бренд та паковання для кожного сегменту. На додаток до кількох металізованих варіантів та комбінацій, заснованих на друці, ми також хотіли підібрати різні стилі дизайну та додати унікальні візуальні та тактильні акценти, а також попрацювати над формою та структурою паковання. У результаті ми отримали три абсолютно різні зразки, що демонструють безліч варіантів обробки за допомогою чорнил Metall Ink, візуальних і тактильних ефектів, які підвищують привабливість бренду на всіх рівнях і впливають на всі органи почуттів», — пояснює творчий процес Дезире Фраковяк, менеджер з маркетингу та комунікацій з ключовими клієнтами у GT/Trendhouse 42.
Всі три складні коробки, для яких вперше був використаний процес Metall Ink, отримали преміальне оздоблення глянсовим лаком та тисненням. У пакованні для напоїв Piccolo створено додаткові візуальні акценти за допомогою матового лаку та блискучих перламутрових срібних пігментів. Коробці для парфумів надали особливого ефекту, використовуючи пісочний лак на додаток до матового.
Найбільш вражаючим вийшло паковання для зразків косметики та засобів догляду за шкірою, в якій все незвичайно: цікава форма, вибір кольору та обробки (перламутрові золоті пігменти), приємні тактильні відчуття.
Metall Ink Sappi надала для проєкту целюлозний картон преміум-класу Algro Design Nature з шовковистою поверхнею та високим рівнем білості, що підходить якраз для складного люксового паковання.
Розробники стверджують, що технологію варто застосовувати при друкуванні малих, середніх і великих накладів, а її переваги в тому, що можна заощадити на виробничих матеріалах і скоротити шкідливі викиди в атмосферу, оскільки альтернативне оздоблення Metall Ink не потребує використання фольги.
Ознайомитися ближче з технологією можна буде на галузевих виставках у другому півріччі 2022 р. або відвідавши вебінар на платформі Eckart.