У результаті спільної роботи вийшла інноваційне, повністю придатне до вторинної переробки, міцне та стильне паковання. Компаніям вдалося створити навіть прозоре віконце з біорозкладної целюлози, що дає змогу покупцю розглянути продукт. Проєкт був включений до посібника з інноваційних пакувальних рішень Фонду Еллен Макартур (EMF) та удостоєний участі у виставці Waste Age, організованої спільно з Лондонським музеєм дизайну та що проходила з жовтня 2021 р. по лютий 2022 р.

За словами розробників, нове паковання має ті ж захисні властивості, що й попереднє пластикове, термін придатності продукції не змінився. Відзначається надійність закупорювання (використовується спеціальний термоклей, допущений для контакту з харчовими продуктами), збереження продукції, у т.ч. і при транспортуванні. Також підкреслюються хороші друкарські властивості матеріалу, що дає змогу виробникові найкраще використати паковання в рекламно-маркетингових цілях, та зручність роботи з ним на фасувально-пакувальному устаткуванні.

За впровадження пакувального рішення Mondi та Fiorini для всієї лінійки продукції, Antico Pastificio Umbro досягне своєї мети у сфері сталого розвитку зі скорочення використання пластику на 20 тонн.