ZSVR бере на себе завдання реєструвати осіб, які несуть відповідальність виробника, а також відстежує подальші екологічні цілі (дотримання квот на переробку та фінансову підтримку для просування більш екологічного пакування).
Змінена версія німецького закону про паковання (Verpackungsgesetz) остаточно набула чинності 1 липня 2022 р. Поправки є відповіддю законодавця на різні події, що спостерігалися останніми роками, зокрема на масове зростання онлайн-торгівлі та споживання їжі та напоїв навинос під час пандемії коронавірусу. Нові правила більше не передбачають жодних винятків.
Кожна компанія, яка вперше розміщує впаковані товари на ринку Німеччини, має зареєструватися у реєстрі LUCID Packaging Register, вказавши відповідні типи паковання. Вимога про реєстрацію тепер також поширюється на багаторазове паковання, транспортне паковання та одноразову тару для напоїв із заставною вартістю. До цього часу реєструватися мали лише ті компанії, які наповнювали тару, що підлягала участі в системі, товарами або імпортували цю тару до Німеччини (зокрема, роздрібну, групову та транспортну тару). Той, хто розміщує це паковання на німецькому ринку, також зобов’язаний дотримуватися вимог участі в системі та надавати звіти з даними щодо обсягу свого паковання.
Тиск на онлайн-торгівлю щодо виконання зобов’язань згідно із законом про паковання посилився з новим юридичним зобов’язанням для електронних торговельних майданчиків, які тепер мають перевіряти, чи зареєстровані роздрібні продавці, які працюють на їхніх платформах, у реєстрі паковання LUCID та чи виконують вимоги участі у системі. Якщо Інтернет-магазини не можуть надати доказів відповідності, торговельні майданчики більше не повинні дозволяти їм пропонувати товари. Те саме стосується і постачальників послуг: вони можуть працювати тільки для сторін, які виконують свої обов’язки виробника.
Поправки стосуються також компаній, що наповнюють сервісне паковання товарами та передають їх покупцям. Сервісне паковання – це паковання, яка не заповнюється товарами доти, доки вони не надійдуть у торговельну точку, щоб ці товари могли бути передані покупцям (коробки для піци, банки для крему, що наповнюються в аптеках, паковання кондитерських виробів у пекарні, паковання в м’ясній крамниці, а також паковання для квітів та тара навинос).
Компанії та роздрібні продавці, які купують лише сервісне пакування у постачальників чи оптовиків, мали зареєструватися з 1 липня 2022 р., навіть якщо вони вже заплатили за переробку свого паковання під час попередньої закупівлі тари.