Загалом під брендом Heidelberg продано понад 130 000 настінних силових щитів для заряджання електромобілів. Восени цього року планується випуск нової родини настінних боксів під назвою Amperfied Wallbox Connect.

Контролювати нові настінні бокси та діагностувати, коли і як слід заряджати електромобіль, дасть змогу мобільний додаток. Потужність заряджання можна зменшити або збільшити у будь-який момент. Авторизація відбувається безпосередньо на зарядній станції через RFID.

Heidelberg вже має п’ять спеціалізованих ліній і, щоб задовольнити попит, продовжить нарощувати виробничі потужності й штат співробітників.

На виставці Hannover Messe компанія вперше представила нову зарядну станцію Amperfied Chargespot. Ця зарядна станція є першою безбар’єрною для громадських місць. Вона пропонує підключення 2×22 кВт типу 2 (IEC 62196) та відповідає вимогам TAB. За бажанням замовника брендинг може бути змінено.

Генеральний директор Heidelberg Людвін Монц: «Пошук та розширення нових напрямків бізнесу є для Heidelberg абсолютним пріоритетом. Успіх цього рішення для заряджання дасть змогу відкрити нові напрямки бізнесу за рахунок трансферу технологій. Ми довели, що можемо завоювати дуже добрі позиції за короткий період. З виділенням Amperfeed ми зосередимося на ринку електромобілів і продовжимо слідувати цим шляхом».