Пропонуючи близько 1000 найпопулярніших дизайнів, Scribbler заохочує клієнтів друкувати вибрані та доопрацьовані дизайни на машині, що займає площу менше одного метра.
«Ми дуже раді працювати з Fujifilm, ролс-ройсом цієї технології, а також з нашими партнерами-дизайнерами, щоб запустити те, що, по суті, є магазином Scribbler в коробці. Завдяки тисячам дизайнів та шаблонів, які можна регулярно оновлювати та додавати, жоден клієнт не залишиться розчарованим через те, що не знайшов відповідну карту», — каже Том Проктер зі Scribbler.
Вибір дизайну, який включає картки з власного портфоліо Scribbler, а також інших видавців і дизайнерів, контролюється віддалено, тому базу можна адаптувати до розташування кіоску, що дає змогу магазину точніше відповідати запитам клієнтів.
«Принада кіоску самообслуговування полягає в тому, що його можна розміщувати як у традиційних роздрібних магазинах, так і в усіх інших місцях — від корпоративних офісів до навчальних, розважальних закладів та туристичних центрів», — прокоментував Том Проктер.
Кіоски будуть брендовані у стилі Scribbler, який добре відомий споживачам, а вітальні листівки друкуватимуться на щільному папері (320 г/м²) за допомогою розміщеного всередині кіоску принтера Fujifilm CX3240. Офіційну презентацію інновації Scribbler заплановано на 19-20 липня.