Основними компонентами клієнтського сервісу є три додатки — Myze Creator, Myze Fulfillment і Myze Analytics. Перше є самодостатнім рішенням з управління виробничим циклом. Для зручності оформлення замовлень у друкарні встановлюються сенсорні термінали, де створюються графічні шаблони для подальшого нанесення на одяг.
Myze Fulfillment призначений для промислових підприємств, де потреба поетапного контролю без автоматизації викликає певні труднощі.
У Brother на цю проблему відповіли просто — запровадили QR-код. Надавши його майбутньому виробу на самому початку, постачальник друкованих послуг не має жодного ризику виготовити, впакувати і відправити не той товар. Завжди зрозуміло, який дизайн до якої основи належить, в якій кількості друкується і для кого.
Інструментарій Myze Analytics доступний для всіх власників принтерів Brother серії GTX, щоб відстежувати виконання завдань. Флагманська модель GTX600 оснащена додатковими функціями погодження перед друком, коли клієнту надається можливість оцінити кінцевий результат на основі віртуального зразка. Крім того, Myze легко підключається до комерційних онлайн-платформ, тієї ж Shopify: завантажує і вивантажує звідти замовлення, регулює статус готовності і привласнює трек-номер.