Плівка, яка випускатиметься польським підприємством Innovia, служитиме основою для виробництва термозбіжних рукавних етикеток. Унікальність цього матеріалу в тому, що він спливає в процесі сортування та переробки пакувальних відходів. Така властивість плівки дає змогу оптимізувати відокремлення етикеток від ємностей з ПЕТ, ПЕВЩ і ПП під час переробки, що забезпечує циклічний обіг пакувальних матеріалів.
Такий матеріал – актуальне рішення для сьогодення, коли завдання створення замкненого циклу для пластику стають ще більш нагальними. Плівки Innovia продаватимуться під брендом RayoFloat™. Вони призначені для використання у виробництві впакованих продуктів харчування, напоїв, товарів для помешкання, засобів особистої гігієни, тощо.
RayoFloat™ – це прозора глянсова термозбіжна плівка без покриття, стійка до стирання, придатна до друку, що має контрольовану поперечну збіжність (TD) до 70%. Нові плівки були схвалені European PET Bottle Platform (EPBP) для ПЕТ-тари, а також добре підходять для використання з ємностями з ПЕВЩ і ПП.
Оскільки матеріали RayoFloat™ виготовляються з поліолефінів низької щільності, це має важливе значення на етапі вторинної переробки ПЕТ. Щільність термозбіжного матеріалу від Innovia складає <0,93 г/см³, тому він спливає під час сортування. Це дає змогу акуратно відокремити його від більш важких частин ПЕТ, які осідають на дно мийних ванн.
«Бренди при створенні свого пакування дедалі частіше слідують рекомендаціям по дизайну для вторинної переробки. Функціональні властивості етикеткових матеріалів можуть підтримувати можливості переробки і повторного використання, – пояснює Гюнтер Біркнер, член правління групи CCL Label (компанія Innovia Films входить в склад групи CCL Label). – Наші інвестиції є частиною зобов’язань зі збільшення переробки пластику для побудови економіки замкненого циклу. У майбутньому уряди встановлюватимуть показники переробки побутових відходів. Досягти цього неможливо без інвестицій в нові технології створення пакувальних матеріалів». Нові спливаючі матеріали EcoFloat™ відповідають вимогам, що визначені в рекомендаціях з дизайну паковання».
Стратегічні інвестиції
«Такі матеріали забезпечують більшу циклічність, коли йдеться про паковання, що є важливою метою компаній, які виготовляють споживчі товари, – розповідає Саймон Хубер, управляючий директор Innovia у Великобританії та Польщі. – Нові потужності дають нам змогу постачати виробникам етикеток високоякісний термозбіжний матеріал, який спливає в ході сортування та переробки. Цей крок може бути революційним для ринку також і в способах декорування паковання при переході до більш екологічно сталих рішень».