Страйк Спілки фінських паперовиків розпочався 1 січня 2022 р. і тривав майже чотири місяці. Спочатку до нього приєдналося близько 2100 людей. 112 днів страйку на UPM, як повідомляє британський Printweek, коштували бізнесу понад €200 млн.

Підприємство зіткнулося з різким зростанням виробничих витрат, особливо на енергію, відповідно було збільшено ціни реалізації продукції. Згідно з опублікованим звітом, відпускні ціни на продукцію зросли у всіх підрозділах UPM, і тенденція до зростання цін продовжується. UPM повідомляє, що середні ціни в євро зросли на 54% у річному обчисленні.

Потужності з виробництва поліграфічного паперу скоротилися через страйк у Фінляндії на третину, але UPM Communications Papers змогла частково забезпечити постачання за рахунок наявних запасів і фабрик за межами Фінляндії. Кількість поставленого паперу UPM Communication Papers скоротилася на 283 тис. тонн (на 20,3%) порівняно з 1 кв. 2021 року.

Ціни на папір для друку зросли на 74% у річному обчисленні. Ціни на продукцію UPM Specialty Papers та UPM Raflatac також значно зросли, проте обсяги постачань були нижчими, ніж зазвичай, через страйки у Фінляндії та припинення діяльності у росії.

Продажі UPM Raflatac, другого за величиною у світі виробника самоклейних етикеткових матеріалів, у річному обчисленні зросли з €391 млн до €451 млн, але операційна маржа скоротилася більш ніж удвічі, з 15,9% до 7,4%.

Постачання целюлози впало з 952 000 тонн до 461 000 тонн. Через страйк виробництво целюлози скоротилося на дві третини.

Загалом для групи UPM збитки, пов’язані із агресією росії в Україні та страйком, склали €112 млн. Також очікується, що відпускні ціни та змінні витрати збільшаться у більшості підрозділів UPM у першому півріччі 2022 року.