Підключаючи ПЗ та обладнання до Soma S-Cloud, компанія може розробляти та використовувати інтелектуальні функції, що підвищують ефективність, мінімізують помилки оператора та покращують зв’язок. Дані, пов’язані з сервісом, передаються по всій екосистемі Soma з використанням Soma S-Cloud. У разі проблеми з машиною запит на обслуговування надсилається до служби підтримки Soma за допомогою Soma S-Chat – зручного спілкування в чаті.

Відповідь зазвичай дається впродовж короткого часу після контакту (прозиція експертної діагностики та віддаленого усунення несправностей). Подальше спілкування здійснюється через S-Chat, що забезпечить відправлення запчастин для критичних несправностей, якщо треба, та визначить, чи потрібне відвідування сервіс-інжененерів.

Інтелектуальний сервіс Soma дає змогу обмінюватися файлами, зображеннями та відео з будь-якого пристрою, підключеного до S-Cloud. За допомогою цих носіїв можна використовувати інші корисні інструменти (повна історія спілкування в S-Chat, які навчають онлайн-відео, документація, доступні оновлення та багато іншого).

Компанія запускає також Soma Care, для комплексного обслуговування клієнтів, на базі Soma Intelligent Service. Після закінчення гарантійного терміну техніки Soma відвідає друкарню та запропонує варіанти послуг. Є кілька програм, в рамках яких пропонуються розширений сервіс, віддалена діагностика, профілактичне обслуговування та знижки на послуги.