«Нові паперові пляшки Choose виготовляються з натуральних і нетоксичних матеріалів і прокладають шлях до нового стандарту рішень для розливу по всьому світу», — повідомляється в релізі. Пляшки Choose не містять пластику і розкладаються лише за пару місяців, у порівнянні з пластиком, який може розкладатися до 450 років. Паперовий корпус на 100% складається з перероблених матеріалів та натуральних барвників, а ковпачок виготовляється зі сплаву, який згодом розкладається природним чином.

HP має всі можливості для того, щоб змінити ринок стійкого паковання на основі волокон вартістю $10 млрд. Першим кроком HP у перетворенні цієї галузі стало впровадження рішення Molded Fiber Tooling Solution з підтримкою 3D-друку, для більш швидкого та доступного виведення на ринок кастомізованих продуктів, на основі волокон.

Після інтеграції Choose у бізнес персоналізації та 3D-друку компанія HP зосередиться на масштабуванні технологій та клієнтської бази, щоб розширити адресний ринок. Щороку у світі виробляється понад 150 мільйонів тонн одноразового пластику, і HP має намір змінити цей ринок, створивши паковання на основі волокон, на 100% вільне від пластику.

Choose працює з багатьма великими світовими компаніями, вкл. Henkel, Malibu Rum (один із брендів Pernod Ricard), Accolade Wines (одна з найбільших винних компаній у світі з більш ніж 50 брендами, такими як Hardys, Banrock Station та Grant Burge, доступними у більш ніж 130 країнах), та багатьма іншими.

Фінансові умови угоди не розголошуються.