Швидке зростання цього ринку викликане великим попитом на легке, зручне й ефективне паковання товарів для харчових продуктів і напоїв. Якщо сегментувати ринок гнучких полімерних пакетів за типом матеріалу, то найбільшу частку займає поліетилен завдяки схильності витягуватися при розтягуванні, низькій вартості, високій прозорості, придатності до гарячого склеювання тощо.
Поліпропілен — сегмент, що швидко зростає. Він має добру стійкість до всіх типів хімікатів, вкл. сильні кислоти, луги та більшість органічних матеріалів, а висока температура плавлення робить його чудовим рішенням для паковання продуктів, що стерилізуються.
За конструкцією пакети діляться на плоскі та стоячі. Сегмент плоских пакетів лідирує і за вартістю, і за обсягом — за рахунок їхньої економічної ефективності та естетичної привабливості на полиці магазину.
При розподілі за сферами застосування найбільшу частку займають продукти харчування. Тут основні переваги — гнучкість і мала вага, поряд із захистом від забруднення.
Азіатсько-Тихоокеанський регіон лідируватиме і за обсягом, і за темпами зростання. Це викликано збільшенням доходів населення у Китаї та Індії, зростанням попиту на упаковану їжу та розвитком харчової галузі.