Пакет інтегрується з Adobe InDesign та Acrobat для гнучкого створення документів зі змінними даними (VDP) практично з будь-якого файлу, який може бути перетворений на PDF. Новий випуск FusionPro спрощує створення шаблонів на основі правил, використовуючи дані для формування таргетованих релевантних повідомлень, які збільшують кількість відповідей одержувачів на всі повідомлення клієнтів. Додаткова функціональність дозволяє користувачам:

  • легко перетворювати форматований статичний текст у PDF-файлі на змінні поля, усуваючи потребу імпортувати їх з InDesign;
  • додавати ефекти часткової прозорості до зображень та тексту, надаючи додаткові можливості оформлення;
  • додавати кілька джерел даних і фільтрувати їх за допомогою нового інтерфейсу користувача;
  • керувати змінними полями та їхньою видимістю за допомогою пакетних команд для економії часу на додавання правил оформлення та функціональності;
  • застосовувати нові шаблони для створення інтерактивних таблиць з полями, що обчислюються, без потреби в кодуванні Java-сценаріїв.

Крейг Льюїс, керівник відділу корпоративного друку Ricoh Europe: «Дослідження McKinsey показують, що таргетовані комунікації можуть забезпечити зростання доходів від розсилок від 10% до 30%. Нові удосконалення FusionPro допомагають підприємствам легко створювати ефективні персоналізовані повідомлення, продовжуючи усувати зайві складнощі та витрати з процесу».