Aroma відрізняється новою концепцією етикетки, що є найбільш складною для вторинної переробки частиною паковання. Споживачі рідко відокремлюють етикетки від пляшки перед утилізацією. Наявність на пляшці етикетки призводить до забруднення рециркулюючих потоків фарбою, клеями та іноді навіть матеріалом, з якого виготовлено етикетку.
Етикетку Gentlebrand видрукувано фарбами на рослинній основі, придатними для прямого контакту з їжею, на спеціальному органічному папері, що містить насіння рослин, які використовуються для ароматизації напоїв. Якщо папір закопати в землю, насіння проросте.
Етикетка кріпиться на шийку пляшки без використання клею. При цьому виробник розраховує, що споживачі сприйматимуть етикетку як окремий елемент, що підлягає правильній утилізації. Етикетку легко відірвати, і на ній достатньо місця для всієї потрібної за законом інформації разом із маркетинговими повідомленнями.