Smithers також відстежила споживчий попит, зміни у каналах збуту пакувальних товарів та впровадження нових трендів на восьми регіональних та 57 національних ринках. У звіті йдеться, що у 2020-21 рр. зростання пакувальної галузі становило 4,8%, а в період з 2021 по 2026 р. прогнозується повернення до сталого середньорічного темпу зростання (CAGR) у 3,9%.

За наявними даними, 2026 р. загальна вартість ринку складе $1,22 трлн. З огляду на кінцеве використання, виробництво та логістика є найбільшими сегментами, на які за прогнозом прийдеться 41,6% світових продажів у 2020 році. Далі йдуть харчова промисловість та виробництво напоїв, на частку яких припадає 29,6% та 13,9%, відповідно.

Найбільш швидкими темпами зростатимуть продажі паковання в охороні здоров’я. Ринок продуктів харчування та напоїв стане наступним за темпами зростання продажу паковання. Smithers визначає Китай як найбільший національний ринок паковання у світі, його вартість у 2021 р. становила $256 млрд. Він же, як очікується, зростатиме найбільш швидко до 2026 року.

Крім того, Smithers прогнозує, що основний внесок у світове зростання пакувальної промисловості в майбутньому вноситиме Азія, а вартість ринків інших ключових гравців, таких як Японія та Індія, становитиме $53,2 млрд і $48,2 млрд, відповідно. Ринок США оцінюється в $197,2 млрд, проте аналітики Smithers припускають, що в цьому регіоні до 2026 р. спостерігатимуться найнижчі темпи зростання.