Засновники MPS були піонерами у світі вузькорулонного флексографічного друку, розробивши першу флексографічну машину із сервоприводом. У 1997 р. трійця продала свою першу машину шведській друкарні, і ця машина працює досі. Компанія зростала і сьогодні проголошує високу якість та інновації своїми основними цінностями.

Ван ден Брінк каже: «Інновації закладено у нашій ДНК. Раніше йшлося про пошук найкращих технологій, тепер — про постійне вдосконалення. Ми ніколи не перестанемо вдосконалювати наші неперевершені рішення».

Хенк Вієнтьєс, який від початку очолював відділ досліджень та розробок, пішов на пенсію у 2019 році. Ерік Хендервангерс і Берт ван ден Брінк наразі виконують консультативні функції та відходять від повсякденної діяльності з січня 2022 року, але їх, як і раніше, високо цінують у компанії. Атзе Босма, генеральний директор MPS, каже: «Ми надзвичайно вдячні нашим батькам-засновникам за ті зусилля, які вони доклали, щоб привести MPS до того стану, в якому ми перебуваємо сьогодні. Без них у нас ніколи не було б такої чудової, успішної компанії, здатної створювати продукцію найвищої якості». MPS розпочала діяльність у невеликому гаражі в 1996 р., в 1997 р. переїхала до більш просторого приміщення в Неймегені, а в 1999 році у неї з’явилася можливість взяти на себе управління машинобудівним заводом Sloka в Дідамі. Співробітники Sloka увійшли до родини MPS, і низка нинішніх співробітників має 25-річний стаж роботи у компанії.

З роками компанія MPS розширилася та почала працювати в Німеччині, Великій Британії, Північній Америці та Азії. Разом з великою мережею агентів MPS продає та обслуговує друкарські машини по всьому світу.

Ерік Хоендервангерс пояснює: «Понад 800 наших машин, що працюють у всьому світі, — це більше, ніж ми могли мріяти 1996 року. Я пишаюся тим, де ми перебуваємо сьогодні, і я вірю, що наше дітище буде в хороших руках з нашою нинішньою радою директорів: генеральний директор Атзе Босма та фінансовий директор Мішель Борст. Я з нетерпінням чекаю, коли наша компанія стане ще більшою й успішнішою у майбутньому».

MPS підвищила цінність пропозиції, зосередившись не лише на продуктивності, а й на всій діяльності клієнта. У червні цього року компанія представила новий брендинг та нову ідею: Connect to Grow. MPS любить порівнювати друк етикеток та паковання з «Формулою-1», де дані також ретельно вимірюються та використовуються для підвищення продуктивності. Босма каже: «Ми допоможемо клієнтам зайняти поул-позишн, але виграти гонку мають вони самі!»