Товари для здоров’я та краси є однією з найбільших і швидкозростаючих категорій онлайн-ринку в Європі. У 2020 р. цей сегмент оцінювався у €17,6 млрд, і в 2021 р. він продовжує зростати — на 37% у Східній і на 22% в Західній Європі. Загальний обсяг роздрібного ринку електронної торгівлі оцінюється в €380 млрд.
Дослідження Smurfit Kappa показало:
- 80% покупців очікують, що їхнє відправлення буде доставлене в ідеальному стані;
- 59% надають перевагу відправленням, які можна без зусиль відкрити;
- 74% вважають дуже важливою можливість легко повернути товар;
- 69% вважають кращим паперове паковання з міркувань екологічності.
Захищене від розкриття паковання Tamper Evident Pack з подвійним самоблокувальним механізмом не потребує використання скотча, і його легко повернути.
Захисний чохол Beauty Sleeve розроблений для захисту невеликих товарів (косметика та засоби по догляду за шкірою). Його вигнуті краї створюють унікальний зовнішній вигляд, позитивно впливають на сприйняття бренду споживачем.
Унікальний дизайн паковання Hammock Fit забезпечує чудову якість розпакування, створюючи додатковий захист продукції у ланцюжку постачань.
Нове паковання вирішує найважливіші проблеми у ланцюжку постачань електронної торгівлі, гарантуючи захист продукту від ушкоджень і заповнення порожніх місць між товаром і стінками паковання, а також дає змогу поліпшити досвід взаємодії між споживачем і брендом. Важливо відзначити, що все портфоліо було сформовано відповідно до стандартів Міжнародної асоціації із безпеки під час перевезення (ISTA).