Xerox дав роз’яснення щодо своєї позиції у відповідь на запит британського журналу Printweek, зроблений після нещодавнього запуску компанією Fujifilm власної лінійки ЦДМ Revoria, яка надійде у продаж на деяких європейських ринках уже в жовтні. Представник Xerox повідомив виданню, що Fujifilm Business Innovation (FBI) залишається стратегічним постачальником Xerox.
«Нещодавній запуск Versant 280, Versant 4100 і AltaLink 8100 є яскравим прикладом наших постійних стосунків з FBI. Більш того, Xerox нещодавно уклала угоду, яка забезпечує безперервність постачання поточних і майбутніх продуктів упродовж п’яти років, — пояснив представник компанії. — Що ж до планів на майбутнє, Fujifilm Business Innovation продовжить постачати Xerox поточне обладнання Iridesse та PrimeLink на всіх ринках, що обслуговуються Xerox, упродовж усього запланованого життєвого циклу, а також потрібні запчастини та витратні матеріали впродовж як мінімум семи років після закінчення циклу продажів продукції».
Представник Xerox також зазначив, що пошук постачальників наступних продуктів «буде визначатися компанією на основі потреб клієнтів. Це можуть бути власні розробки та виробництво або залучення сторонніх постачальників, в т.ч. Fujifilm Business Innovation». Нагадаємо, що влітку 2019 р. повідомлялося, що Xerox підписала нову угоду про партнерство з HP в галузі принтерів формату A4 і A3. Раніше за умовами спільного підприємства Fujifilm і Xerox, остання була ексклюзивним каналом продажів ЦДМ, вироблених Fujifilm на ринках за межами Азії і Океанії.
Технологічна угода між двома компаніями завершилося у березні цього року. Тепер Fujifilm і Xerox можуть вільно реалізовувати нові OEM-можливості без колишніх обмежень, пов’язаних з їхнім спільним підприємством. Таким чином, тепер ЦПМ Fujifilm Revoria будуть конкурувати з виробленими Fujifilm рішеннями для цифрового друку, що продаються під брендом Xerox.