Хмарний додаток надається за моделлю SaaS (ПЗ як послуга) та дає змогу управляти друком з будь-якого місця, де є браузер і доступ до Інтернету. PRISMAprepare Go дозволить швидше приймати завдання від клієнтів, перевіряти готовність файлів до друку і виявляти такі проблеми, як неправильний розмір сторінки, некоректне форматування, відсутність шрифтів або замала роздільна здатність зображення. Це допоможе уникнути витрат на повторний друк і заощадить час.
Сервіс зручний та інтуїтивно зрозумілий, а налаштувати його можна за лічені хвилини. Додаток сумісний з промисловими друкарськими машинами Canon на базі контролерів друку PRISMAsync, Fiery і Canon PDL, а також зі сторонніми універсальними принтерами, що підтримують стандарт JDF. «Невеликим друкарням доводиться щодня обробляти чимало невеликих завдань друку в стислі терміни. А ще їм потрібно залучати нових клієнтів, утримувати існуючих і зберігати прибутковість. PRISMAprepare Go — це наше перше SaaS-рішення для управління друком, просте у використанні та доступне для будь-якої компанії, яке дозволить автоматизувати відправку завдань, їхню обробку і виконання. При цьому не треба встановлювати складне ПЗ на локальному обладнанні або залучати ІТ-фахівців.
Внутрішньокорпоративним відділам друку PRISMAprepare Go пропонує новий рівень автоматизації, що дасть змогу компаніям додати до свого портфеля нові послуги для внутрішніх клієнтів. Завдяки невисокій вартості щомісячної передплати та відсутності початкових вкладень невеликі друкарні і внутрішні друкарські відділи у організаціях зможуть спростити процеси, підвищити якість послуг, знизити кількість помилок і відходів і спрямувати ресурси на розвиток бізнесу. Тепер автоматизація доступна всім», — прокоментував вихід нового продукту Девід Прескетт, віце-президент Canon Europe з продажу рішень для управління документообігом.
Робота в PRISMAprepare Go ведеться через новий портал PRISMA Home, який об’єднав всі хмарні рішення та інструменти PRISMA. Він працює на базі надійної платформи Microsoft Azure та забезпечує захищений доступ до послуг і хмарного сховища PRISMA, де можна безпечно зберігати дані та файли друку замовників. Постачальники послуг друку можуть переглядати інформацію про діючу передплату, взаємодіяти з Canon і управляти внутрішніми користувачами. До складу PRISMAprepare Go входить онлайн-портал для прийому завдань друку від клієнтів, який постачальники послуг можуть використовувати під власним брендом.
Налаштувати його дуже просто: потрібно лише створити власний персоналізований інтерфейс для відправки завдань, а також облікові записи внутрішніх адміністраторів та операторів та облікові записи для кожного клієнта. Надіслати завдання на друк теж легко — доступні звичайне перетягування для одного або відразу декількох файлів PDF і додавання коментарів до завдання.
Портал дає змогу відстежувати статус робіт, а значить, замість того щоб витрачати час на електронну переписку та телефонні дзвінки, можна зосередитися на більш важливих справах.
Всі актуальні замовлення відстежуються в реальному часі, що спрощує взаємодію і скорочує приховані витрати, пов’язані з виправленням некоректних файлів. Клієнти ж зможуть оцінити зручність відправлення завдань через Інтернет і частіше користуватимуться цією можливістю.