В основі CareAR — технологія доповненої реальності, що дісталася Xerox після нещодавнього придбання стороннього виробника CareAR Inc. Перетворене та розширене функціонально нове рішення повністю інтегрується з воркфлоу ServiceNow для організації виробничих процесів. За його допомоги співробітники технічних служб отримають можливість у режимі реального часу підтримувати зв’язок, обмінюватися даними й усувати несправності, використовуючи доповнену реальність як ефективний спосіб комунікації.

Плюс CareAR в тому, що вона не має галузевої прив’язки і, завдяки інтеграції з ServiceNow, однаково підходить для будь-яких сфер бізнесу. За допомогою ServiceNow забезпечуються наскрізний доступ до поточних замовлень і повний контроль за їхнім виконанням, завдяки чому істотно підвищуються оперативність та якість в обслуговуванні клієнтів.

Завдання CareAR не обмежуються лише адмініструванням, це ще й агрегатор знань. Менеджери, оператори, сервіс-інженери — всі, хто так чи інакше взаємодітимуть з системою, і один з одним усередині неї, залишать там інформаційний слід. Таким чином, проблема відсутності особистого досвіду компенсується досвідом, нагромадженим попередниками.

Економія часу та коштів — ще одна цінність CareAR. Віддалена профілактика друкарських пристроїв скорочує кількість виїздів фахівців на місце та потребу в далеких відрядженнях. «У CareAR ми надаємо можливості, яких потребують галузі з інтенсивним сервісом — комунікацію в реальному часі, візуальні інструменти і доступ до даних «в один дотик», забезпечені штучним інтелектом», — говорить генеральний директор Xerox Джон Вісентін.

Упевнений в успіху продукту й Джон Болл, старший віце-президент по робочих процесах ServiceNow: «CareAR має потенціал для створення інструментарію корпоративної доповненої реальності світового класу. Користувачі CareAR, які здійснюють управління через платформу ServiceNow, набагато швидше зможуть вирішувати проблеми віддалено».