Запуск кампанії L’Oréal запланувала влітку 2020 року. Користувачі отримали персональні коди. Далі вони могли поширити їх серед двадцяти інших людей (друзів, родичів — прихильників продукції L’Oréal).
Бізнес-споживачі також були важливою цільовою аудиторією. Кампанію треба було зробити відкритою для потенційних клієнтів: до неї включили елементи двоетапної передплати та надали користувачам можливість завантажувати ваучери. L’Oréal звернулася до досвіду використання Markomi компанією OMP Service (фахівця в галузі інформаційних технологій та електронної комерції). OMP Service застосовувала платформу Konica Minolta для проведення кампанії продажів товарів в онлайн-магазині зі знижкою 70%.
Процес інтеграції Markomi в L’Oréal тривав лише тиждень: платформа гармонійно доповнила більш складні рішення, які вже працювали в компанії. Без використання платформи запуск маркетингової кампанії тривав би не один місяць.
Після першого успішного досвіду в L’Oréal вирішили провести аналогічний розпродаж, напередодні Різдва 2020 року. Завдяки успішній реєстрації в ході першої кампанії вдалося залучити багатьох нових клієнтів.
Платформу Markomi також застосовували для розсилки нагадувань, поширення новин VIP-клієнтам, відправлення інформації про доставку, проведення опитування задоволеності покупців. Робота з VIP-клієнтами та цікаві пропозиції привели до збільшення конверсії продажів. «Ми домоглися вражаючих результатів. Один з них - тисячі нових клієнтів. Коефіцієнт конверсії продажів кампанії, яка проводилася серед співробітників, сімей та друзів, склав 96%, а спрямованої на бізнес-споживачів — 85%. Markomi дозволила провести флеш-продаж окремих товарів у спеціально створеному Інтернет-магазині. У нас бракувало часу на підготовку, тому ми потребували швидкої та ефективної системи для легкого поширення кодів доступу. Саме такою виявилася Markomi», — зазначив Франк Буркхардт, керівник відділу маркетингу, L’Oréal Suisse SA. «Markomi — один з ключових елементів нашої концепції Intelligent Connected Workplace. «Успішна робота платформи в проекті L’Oréal ще раз підтвердила, що ми — не лише лідер у трансформації друку, але й компанія, яка сприяє креативному переосмисленню багатоканальних маркетингових комунікацій. Наша місія — працювати в партнерстві з такими клієнтами, як L’Oréal. Разом ми зможемо вивести їхні маркетингові активності на новий рівень цифрової зрілості», — переконаний Олаф Лоренц, керівник відділу міжнародного маркетингу, Konica Minolta Business Solutions Europe.
Платформа Markomi допомагає бізнесу розробляти крос-медійні рекламні кампанії й управляти ними. З її допомогою можна сегментувати, планувати та відслідковувати реалізацію мультимедійних маркетингових кампаній. Останні можуть включати не лише друковані, а й онлайн-інструменти: електронні листи, цільові сторінки або соціальні мережі. Markomi відрізняють можливість швидкого налаштування та простота використання.