Етикетки, надруковані офсетним способом, популярні в усьому світі. У США, наприклад, прогнозують щорічне збільшення попиту на етикетки на 3,3% — до 20,6 млрд доларів 2025 року.
Не дивно, що поліграфісти знову і знову звертаються до Koenig & Bauer — по максимальну швидкість друку, високу якість продукції та перевірені технології, щоб створювати оригінальні, інформативні етикетки для своїх клієнтів.
Що спонукає провідних постачальників етикеткової продукції інвестувати в машини баварського виробника? Кріс Тревіс, директор із технологій Koenig & Bauer, каже, що поліграфістів приваблюють насамперед новітні технології: «Наші друкарські машини виготовляють 20 000 етикеток за годину. Є клієнти, які регулярно б’ють виробничі рекорди на нашому обладнанні».
Koenig & Bauer пропонує рішення для всіх етапів виробництва — від подавання рулонного матеріалу до отримання готових етикеток. Передусім це свіжа розробка компанії, аркушева офсетна машина Rapida 106 X: привабливий чорно-сірий корпус зі скляними бічними панелями з підсвічуванням, висока продуктивність, оптимізовані процеси — все для ефективного виробництва етикеток. За цим криються такі популярні інновації, як DriveTronic SIS (унікальна система вирівнювання аркушів без бічного упора, забезпечує точне приведення найтонших матеріалів на максимальній швидкості), QualiTronic PDFCheck (система перевірки відбитків, порівнює кожен аркуш із додрукарським файлом PDF) і QualiTronic ColorControl (система управління кольором «в лінію», яка вимірює кожний аркуш).
«Усі наші клієнти з етикеткового сектора використовують машини Rapida, оснащені першокласними системами контролю якості й кольору, — каже Кріс Тревіс. — Бренди усвідомлюють, що їхні етикетки мають однаково виглядати на полиці магазину. Стабільність є ключовим моментом, і наші друкарські машини її гарантують».
Секція ротаційного висікання CutPRO X може бути вбудована в друкарську машину, що поліпшує продуктивність виробництва. Крім того, компанія пропонує кілька варіантів оснащення для різних етикеткових матеріалів — паперових, пластикових, тонких.
Ще один важливий сегмент для Koenig & Bauer — вплавлювані етикетки (in-mold labels). «Їх друкують на тонкій плівці, до 50 мкм, і тут є низка проблем. Завдяки нашій концепції переміщення матеріалу, від рулону до аркушерізального модуля і далі до вивідного пристрою, ми можемо ефективно друкувати ламінатні етикетки на максимальних швидкостях, — пояснює Кріс Тревіс. — Ми також лідируємо на ринку LED-UV-закріплення, що істотно впливає на IML-сектор, якщо там прийнятні подібні технології. Тонкі матеріали ламінатних етикеток можуть деформуватися під час сушіння, а світлодіодна технологія не виділяє тепла, тому забезпечує ліпший контроль над виробничим процесом, дає змогу покращити приведення і якість, прискорити виготовлення замовлення і працювати з високими стосами».
Ринок етикетки настільки важливий для Koenig & Bauer, що для нього навіть виділено окрему зону в новому Центрі обслуговування клієнтів у Радебойлі. Відвідувачі Центру етикеток можуть побачити весь процес виробництва на семифарбовій друкарській машині Rapida 106 X з лакуванням, а також на ротаційній висікальній машині CutPRO X. Ця нова техніка оснащена самонакладом з технологією DriveTronic SIS (Sensoric Infeed System), системою транспортування аркуша і прийомкою AirTronic, що забезпечує швидке, автоматизоване переналагодження і не потребує складного керування.
«Наші північноамериканські замовники з IML-сектора оцінили переваги повного технологічного циклу на базі Rapida 106 X і CutPRO X 106, завдяки якому їхні показники поліпшилися до 50%», — говорить Кріс Тревіс.