За рік PrintOnPack.com обробив понад 500 запитів з 10 країн і допоміг замовити більше 3 млн одиниць гнучкого паковання. Ідея стартапу належить ветерану пакувальної індустрії Іварсу Судмалісу. Переконавшись у відсутності прозорості в галузі, а також в тому, наскільки складно знайти відповідного постачальника паковання, Іварс у 2020 р. разом із співзасновниками (Інгар Загорський та Івар Мірошников) приступив до розробки зручної платформи для порівняння пропозицій і замовлення гнучкого паковання.

Вони називають себе «Cвати світу пакування».

«Через клопоти із запитом пропозицій підприємства рідко змінюють виробників паковання, хоча ціни та матеріали можуть бути кращими в інших друкарнях. Ми спрощуємо отримання інформації і пропонуємо найкращий вибір для бізнесу та довкілля», — говорить генеральний директор PrintOnPack.com Інгар Загорський.

Платформа PrintOnPack.com дає змогу підбирати екологічно безпечні пакувальні матеріали. До теперішнього часу понад 50% запитів платформи стосувалися екологічно безпечного паковання. Засновники PrintOnPack.com сподіваються познайомити клієнтів з повним циклом виготовлення гнучкого пакування та з тим, як, всупереч поширеній думці, воно може бути більш екологічно чистим вибором з урахуванням викидів вуглекислого газу.

Стартап прагне поширити перехід до екологічно безпечних методів і на самих виробників. Отримуючи повідомлення про попит на екологічно чисте паковання, компанії вивчають можливість впровадження екологічно безпечних варіантів, щоб задовольняти запитам. PrintOnPack.com вважає, що це лише початок, і сподівається очолити рух за екологічно безпечне паковання.

Також PrintOnPack популяризує сам формат гнучкого паковання, наводячи факти на користь його застосування.

Наразі PrintOnPack.com обслуговує європейський ринок з постачальниками послуг друку в Європі, країнах СНД і Азії. До кінця року засновники сервісу планують розвинути свою платформу, поповнити команду до 40 осіб і збільшити обсяг замовлень і виручку.