Наступна drupa у звичному форматі тепер відбудеться з 28 травня по 7 червня 2024 року. А поки поліграфічна промисловість продовжує підтримувати drupa, розцінюючи її як рушійну силу для інновацій, вигідну експонентам та відвідувачам. Організатори віртуальної drupa сподіваються, що вона надасть компаніям можливість продемонструвати свої інновації онлайн, а також підтримувати існуючі контакти та встановлювати нові. Крім того, міжнародні спікери з вертикальних ринків представлять історії успіху, окреслюючи майбутнє галузі.
Роберт Рей, керуючий директор з продажів GEW, пояснює філософію компанії щодо зростаючої кількості віртуальних виставок: «Ми прагнемо підтримати галузь і зайняти новаторські позиції, беручи активну участь у найпомітніших цифрових подіях. GEW завжди підтримував дуже насичений щорічний графік міжнародних виставок та конференцій, і поки галузь не повернеться до звичайного графіку подій, ми інвестуватимемо у розвиток бізнесу за допомогою інноваційних онлайн-заходів, таких як віртуальна drupa».