Результати опитування:

  • 46% бюджету розподіляються на онлайн-маркетинг, однак маркетологи розуміють, що використовувати лише онлайн-формат недостатньо — на них це накладає певні обмеження, а споживачі, за період пандемії, втомилися від цифрових технологій;
  • 97% відсотків учасників опитування використовували друк поряд з іншими способами маркетингу, а майже половина з них (47%) відзначили, що використовують друк досить часто;
  • більше третини (33%) сучасного маркетингового бюджету витрачається на друковану продукцію;
  • 30% покупців вважають, що друкована продукція лишатиметься такою ж важливою в найближчі кілька років;
  • 40% опитаних маркетологів хотіли б вкладати більше коштів в друк, якби їх бюджети подвоїлися.

Головна проблема друкарської продукції, на думку маркетологів — немає можливості виміряти реальні показники рекламних кампаній. При цьому 86% опитаних були б раді отримати поради з поєднання друку з цифрової рекламою — для більш комплексного підходу. 80% маркетологів звертаються до друкарень за свіжими ідеями.

Для поліпшення взаємодії між маркетологами і друкарнями Canon розробила програму Canon Ascent. Її основна мета — навчити професіоналів друку налагоджувати тісніші робочі стосунки з маркетологами.