В M & E будуть оптимізовані процеси закупівлі паперу. У друкарні замовлення надійде в інформаційно-керуючу систему (MIS), в даному випадку — Prinect Business Manager, де буде зареєстрований із зазначенням поточної ціни. Оператор схвалить замовлення та передасть його до системи ERP компанії Sappi, з якою надійде відгук з інформацією про доступність і можливості доставки замовленого товару.
Цей процес — фундамент для повної автоматизації закупівель з урахуванням різних факторів, включаючи поточну витрату і запаси паперу на складі. Як пілотний клієнт, M & E забезпечить цінний зворотний зв’язок для подальшого розвитку платформи. Збереження конкурентоспроможності за допомогою постійної оптимізації процесів — незмінна мета M & E.
На підприємстві в Бельмі (Оснабрюк, північ Німеччини) компанія друкує в основному комерційну продукцію для вимогливих клієнтів з індустріальної сфери. Виробництво вже є високоефективним завдяки технологіям Heidelberg, однак, нещодавнє злиття з Ortmeier Medien GmbH примушує до ще більшої автоматизації та подальшого вдосконалення процесів.
Замовлення на папір розміщуються здебільшого через IGEPA Group у найважливішого постачальника — Sappi.
І для M & E, і для Sappi всеосяжна автоматизація та цифровізація численних операцій закупівель — ключовий засіб для підвищення продуктивності і зниження витрат.
Обробка закупівель паперу через Zaikio — це лише перший крок. Мета в тому, щоб за допомогою цифровізації оптимізувати в друкарнях всі закупівельні процеси, особливо таких матеріалів, як фарби і друкарські форми. Zaikio пов’язує постачальників з їхніми клієнтами, поліграфічними компаніями.
Цифровізація закупівельних процесів приносить вигоду, дозволяє обійтися без телефонних переговорів, об’яв по факсу або електронній пошті. Поточна вартість вводиться автоматично разом з інформацією про доставку та відомостями зі складу. Сьогодні у платформи понад 1000 зареєстрованих користувачів, які створили персональний Zaikio Account.