Якщо відпочивати на карантині і вивчати нові мови вам вже не до душі, то можливо наступні декілька абзаців надихнуть на те, щоб вийти з кризи переможцем, а не переможеним.

Тенденція №1. Зростання онлайн-продажів

Останні декілька місяців спостерігається значне зростання онлайн-торгівлі, що не дивно, враховуючи, що карантин закрив магазини, але не онлайн-магазини. Траплялися навіть випадки, коли онлайн-рітейлери попереджували про затримки відправлення в 5-7 діб.

Як цю ситуацію можна використати в поліграфії?

Пропонуйте своїм клієнтам флаєри, візитки, фірмове паковання, скотч, наповнювачі. Онлайн-рітейлери навіть за умов перевантаження будуть зацікавлені в зростанні продажів, а поліграфія формує неповторний стиль онлайн-магазину, так само як вивіска – фасад звичайного магазину.

Тенденція №2. Формування попиту на особливі категорії продуктів

Антисептики, маски, захисні костюми, прозорі щитки на обличчя, прикасові щити – всі ці продукти ще декілька місяців тому абсолютно не користувалися попитом. Але зараз ситуація змінилася, і навряд чи найближчі півроку такі вироби «вийдуть з моди».

Як цю ситуацію можна використати в поліграфії?

Однак, це далеко не всі категорії продуктів, попит на які зріс. І в цьому питанні тренди диктуватимуть не роботодавці, а саме компанії, які займаються їхнім просуванням. Умієте виготовляти паковання та пакетики з антисептиками? Запропонуйте їх ресторану, який замовляв у вас меню до карантину (бо ресторани почали в обмеженому режимі працювати ще 11 травня). Умієте робити дірект-мейл? Це може стати в нагоді адвокатам, перукарням чи магазинам одягу з дисконтними програмами, які зараз не можуть фізично охопити тих клієнтів, які не користуються Інтернетом.

Тенденція №3. Зниження продажів непродовольчих товарів

ТРЦ, які нещодавно були вщент заповнені людьми, під час карантинзу були незвично порожніми. Їхнє відкриття (орієнтовно наприкінці травня) саме по собі не принесе потрібних фінансів для подальшої роботи – треба знову завойовувати покупців, які й через брак фінансів, і через ризики для здоров’я упереджено ставитимуться до можливості просто так зайти в магазин за черговою сумочкою чи кросівками.

Як цю ситуацію можна використати в поліграфії?

Пропонуйте своїм клієнтам надрукувати сертифікати, провести різноманітні маркетингові активності з залученням друкованої продукції, для посилення зв’язку між споживачем та продавцем. Геомаркетинг плюс вдале використання друкованої продукції допоможе продавцям продемонструвати реальність самого магазину та його продукції, а інструкції для покупців засвідчать прагнення магазину протистояти карантинним викликам.

Тенденція №4. Поява нових онлайн-активностей

Українським споживачам, звиклим до торентів та «халяви», складно погодитися платити реальні гроші за віртуальний продукт, навіть якщо він якісний та потрібний. Онлайн-кінотеатри, віртуальні ігри та інші продукти, які нині представлені лише онлайн, намагаються посилити свій вплив в офлайні.

Як цю ситуацію можна використати в поліграфії?

В друкованій поліграфії може бути зацікавлена й онлайн-компанія, яка розуміє, що певний реальний продукт (надрукований якісно сертифікат про проходження навчання, лист з інструкцією до платного додатку чи футболка фанату серіалів) може стати «знеболювальним» для покупця, який боїться втратити свої кошти.

***

Криза – це не про абсолютне зникнення грошової маси, а про скорочення споживання та зміну правил гри. А чи підлаштовуватися в таких умовах під тренди чи формувати свої – вирішувати вам.