Цього року на виставці, що пройшла у виставковому центрі SNIEC (Shanghai New International Expo Centre), було представлено новий фірмовий стиль, який підкреслює зміцнення міжнародного авторитету події та її зв’язок зі світовою родиною брендів Messe Düsseldorf.

«Альянс interpack є синонімом якості, надійності та міцних глобальних партнерських відносин. Виставка interpack China підкреслює цей зв’язок, одночасно зміцнюючи свій авторитет на ринку», — зазначив Томас Доуз, директор interpack та interpack alliance.

«Будучи частиною глобального бренду, interpack China об’єднує міжнародні й китайські компанії, забезпечуючи прямий доступ до одного з найдинамічніших і найшвидкозростаючих ринків паковання у світі. Ребрендинг — це не просто косметична зміна, це демонстрація тіснішої інтеграції з глобальною екосистемою паковання», — сказав Евіан Гу, генеральний директор Messe Düsseldorf Shanghai.

Як зазначається в офіційному повідомленні, interpack China, спільно організована Messe Düsseldorf Shanghai та Adsale Exhibition Services, продовжить розвивати успіх swop, просуваючи інновації, аналітичні дослідження ринку та створюючи можливості для встановлення контактів як для вітчизняних, так і для міжнародних експонентів.