Інсталяція відбулася після гучного дебюту моделі 1623 на виставці Printing United Expo 2025, де машина забезпечила безперервний потік відвідувачів, кілька продажів просто на стенді та загальноіндустрійний захват завдяки тому, що стала першою у світі струменевою оздоблювальною машиною ціною менше ніж $65 000.
Генеральний директор Supreme Graphics Кріс Блашко пояснив рішення: «Без сумніву, найважливішим фактором була вартість. Ми хотіли розширити нашу пропозицію оздоблення. Впродовж років ми розглядали інші пристрої з можливістю рельєфного УФ-нанесення, але поріг входу був надто високим, тому ми продовжували передавати цю частину роботи на аутсорс. Тепер ми можемо робити це у себе за розумну ціну від надійного постачальника, з яким уже маємо позитивні відносини».
Розроблений для аркушів до 16×23" FINISHpro 3D 1623 створює рельєфні текстури та точковий УФ-лак з об’ємним ефектом на інтуїтивній, компактній і економічній платформі. Для таких компаній, як Supreme Graphics, можливість додати преміальне оздоблення з високою маржинальністю, не порушуючи наявних робочих процесів, є вагомою конкурентною перевагою.
«Ми раді бачити, що Supreme Graphics очолюють цей рух, — сказав Бред Древер, генеральний директор Skandacor. — Їхня команда одразу зрозуміла, як 1623 вирівнює шанси — дозволяючи невеликим і середнім друкарням пропонувати такий тип преміального оздоблення, який допомагає вигравати більші замовлення та формувати сильнішу лояльність клієнтів».
Модель 1623 також безперешкодно інтегрується з ширшою екосистемою оздоблювальних рішень Skandacor, поєднуючись із ламінаторами LAMpro та спеціальними оздоблювачами для додавання текстурних ламінацій і цифрового фольгування. Це створює повний модульний оздоблювальний робочий процес за доступного рівня інвестицій.
У Supreme Graphics очікують, що нові оздоблювальні можливості посилять їхні пропозиції у комерційному друці, прямій пошті, пакованні та спеціальних продуктах — ще більше зміцнюючи їхню репутацію одного з найінноваційніших друкарів Вісконсину.
«Ми вже робили багато soft-touch ламінування та точкового фольгування», — додав Блашко. «Тепер ми можемо додати точковий рельєфний УФ-лак до нашого внутрішнього міксу оздоблення».
Після виставки Printing United інтерес до FINISHpro 3D 1623 продовжує зростати. Skandacor повідомляє про сильний попит по всій країні від друкарів, які прагнуть увійти в прибутковий сегмент оздоблення, не витрачаючи надмірно на обладнання.
Друкарні, зацікавлені побачити FINISHpro 3D 1623 у роботі, можуть замовити набори зразків і віртуальні демо на сайті компанії.\



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

