Серед «прем’єр» – переїзд у Барселону, розширення фокусу на картонне та гнучке паковання, створення спеціального освітнього простору для обговорення актуальних галузевих тем, а також залучення відомих експертів як амбасадорів Labelexpo.
Новинкою стане The Pulse Arena – освітній і нетворкінговий центр, відкритий для всіх відвідувачів. Тут обговорюватимуть передові ідеї та розробки у сфері сталості, зокрема регламент PPWR, можливості диверсифікації для виробників етикеток у сегментах гнучкого паковання та картону, а також майбутнє ШІ та автоматизації в друкарській галузі.
Понад 25% учасників виставки пропонують рішення і для етикеток, і для гнучкого паковання чи картону, що демонструє зближення технологій у цій сфері. У відповідь на це The Label Academy проведе майстер-клас із виробництва картонного паковання для компаній, що працюють з етикетками.
Інший майстер-клас Label Academy (технології RFID) розкриє, як виробники етикеток можуть увійти в цей ринок: від виготовлення RFID-етикеток до тестування та кодування. Технологія відіграє ключову роль у відповідності PPWR і створенні Digital Product Passport.
«Освіта — це міст до успіху в епоху злиття технологій, сталого розвитку та нових запитів брендів, — коментує Енді Томас-Еманс, стратегічний директор Labelexpo Global Series. —Pulse Arena та майстер-класи дають професіоналам знання, необхідні для підготовки до викликів майбутнього вже сьогодні».
Серед спікерів — амбасадори Labelexpo:
- Кріс Еллісон (OPM Labels);
- Корі Рірдон (AWA);
- Маріус Тент (ViaPackaging);
- Вілл Паркер (галузевий експерт);
- Стів Меткалф (IMAGINE AI LIVE).
Вони вестимуть ключові сесії з тем: паковання, матеріали, сталий розвиток, автоматизація й ШІ. Також на події виступить доктор Лейла Акароглу, відома експертка зі сталого дизайну.
«Залучення визнаних лідерів як амбасадорів — це значний крок для створення цінності для відвідувачів», — каже Джейд Ґрейс, керівниця Labelexpo Global Series.
Labelexpo Europe 2025 створює платформу для нетворкінгу:
- пробіжка галузі 15 вересня — неформальна подія на фоні краєвидів Барселони;
- Festa Barcelona 16 вересня — святкова вечірка у Time Out Market та вручення першої премії Labels & Labeling Global Awards;
- подія Girls Who Print за участі Дебори Корн і Пат Макґрю — для підтримки жінок у галузі друку.
«Labelexpo — це більше, ніж виставка. Це місце для зростання, обміну досвідом і створення зв’язків», — зазначає Ендрю Ґелловей, директор з питань EMEA, Labelexpo.
Labelexpo Europe 2025 відбудеться 16–19 вересня в Барселоні. Вартість квитка — €95.
Реєстрація та деталі — на офіційному сайті Labelexpo Europe 2025.