На сторінці на сайті Adobe, присвяченій проєкту, є коротка інформація про нього. Також пропонують заповнити форму для друкарень, що цікавляться рішенням: «Ваші клієнти хочуть більше ніж просто фарби на папері. Їм потрібні блиск, текстура та оздоблення, що виділяються. Зі зростанням попиту на такі ефекти опорядження більше не є «додатковим» — це конкурентна перевага. Ми представляємо нове рішення, створене спеціально для постачальників послуг друку, — воно робить прийом і виконання замовлень з покращенням простіше, ніж будь-коли, з високою точністю, швидкістю і масштабуванням.

Незалежно від того, чи ви робите візитівки, паковання, матеріали прямих поштових розсилок або весільні запрошення, цей інструмент спрощує вам обробку завдань з облагородженням — жодних складних обхідних шляхів та ручних виправлень. Просто чисті файли, готові до висновку, за допомогою металиків, лаку та багатошарових ефектів.

Чому це важливо?

  • Здобувайте першокласні замовлення з високоякісним оздобленням.
  • Скоротіть кількість помилок за допомогою точного, готового до друку виводу.
  • Виділіться серед конкурентів, які пропонують лише стандартний друк.
  • Відповідайте творчим очікуванням за допомогою чудових візуальних ефектів.

Кері Шерберн з Whattheyth!nk взяла інтерв’ю у Майка Скраттона. Якщо коротко, то Adobe обіцяє представити рішення, розроблене спеціально для друкарень (насамперед  тих, хто приймає замовлення онлайн). Воно дає змогу на етапі додрукарської підготовки без правок вихідних макетів швидко додавати різні варіанти цифрового опорядження та формувати анімовані (!) зображення для попереднього перегляду, щоб узгоджувати їх із замовником.

Це дуже цікаво, оскільки коли за справу береться такий важкоатлет, як Adobe, що не залежить від виробників обладнання, можна сподіватися на появу реально працюючого та універсального рішення, якого давно чекають у багатьох друкарнях. Про терміни випуску та ціноутворення рішення (йтиметься, вірогідно, про підписку), поки інформації немає.