За їхніми даними загальна кількість тих, хто пройшов у виставковий комплекс, включаючи повторні візити, трохи перевищила 23 тисячі. З цієї цифри понад 14 тисяч склали унікальні відвідувачі виставок Fespa Global Print Expo, European Sign Expo та Personalisation Experience. Ці показники на 10,5% перевищують аналогічні цифри заходу 2024 року та порівняні з рівнем 2023 року. Статистика поділу за географічною ознакою визначила прибуття фахівців зі 126 країн, причому найбільша аудиторія очікувалася з Німеччини, за якою слідували Польща, Італія, Великобританія, Нідерланди, Чехія, Іспанія, Франція, Швейцарія та Австрія. 87% відвідувачів займали різні керівні посади, а 71% із них були директорами, генеральними директорами, власниками бізнесу чи топ-менеджерами. Середній сукупний бюджет, відведений ними на купівлю обладнання, становив 2,9 млрд. євро, при цьому 40% учасників повідомили, що планують інвестиції наступного року. Наступна Fespa Global Print Expo 2026 з виставками-сателітами European Sign Expo, Personalisation Experience та Sportswear Pro пройде у Барселоні (Іспанія) з 19 по 22 травня 2026 року.