Частиною стратегії із залучення клієнтів до нового європейського флагмана стала рекламна кампанія Ikea за участю найпопулярнішого продукту рітейлера — синьої господарської сумки Frakta. Епічна фотографія, зроблена датчанином Петером Фунчем на станції лондонського метро The Oxford Circus, зняла натовп людей з шоперами, в яких можна віднести все — від плюшевої акули і сковороди-гриль до настільної лампи і натяжних простирадлом «Семніг».
Брендінг-агенція Mother London, що співпрацює зі шведами, придумало для Frakta слоган у дусі «Володаря кілець»: «Одна сумка, яка править усіма». «Гуляючи Оксфорд-стріт, перше, що ми робимо, — перекладаємо покупки з маленьких сумок у найбільшу і міцну. І немає сумки краще за синю Frakta», — міркують професіонали з Mother.
Тимчасово, на Оксфорд-стріт для продажу багатоцільової Frakta, яка використовується не за призначенням як кошик для білизни, мобільна система зберігання, стильний аксесуар, навіть з’явився окремий торговий будинок Hus of Frakta. Відвідувачів розважали тим, що за £3 (членам IKEA Family — безкоштовно) пропонували персоналізувати сумку, надрукувавши на ній ініціали власника, там же можна було поїсти синьої солодкої вати, придбати предмети меблів та декору, заглянути на виставку товарів у відтінках синього побувати всередині гігантської Frakta за допомогою інтерактивної арт-інсталяції.