«Величезний інтерес до інновацій та стендів на нашому стенді є вражаючим доказом того, що Heidelberg є провідним гравцем на ринку в Китаї, — каже доктор Девід Шмеддінг, головний технічний директор та директор з продажу Heidelberg. — Ми завоювали велику кількість клієнтів завдяки інтегрованим рішенням для паковання та комерційного друку з одного джерела, багато з яких виробляються на місці. Отримані замовлення дали потужний старт новому фінансовому року, який розпочався у квітні».
China Print, що проводиться кожні чотири роки, є найбільшою виставкою поліграфічної промисловості в Китаї. Цього року він зібрав близько 120 000 відвідувачів, включаючи велику кількість з усієї Азії та інших країн. Окрім відвідувачів, які стікалися до стенду компанії, близько 1,3 мільйона людей дивилися онлайн-трансляції її презентацій.
«Друк паковання також виявляється рушійною силою зростання нашого бізнесу в Китаї, — заявляє Юрген Отто, генеральний директор Heidelberg. — Цей розвиток подій підтверджує стратегію зростання – постійне та цілеспрямоване розширення нашого портфоліо як системного інтегратора для цього ключового сегмента ринку. Компанія також отримує вигоду від розгалуженої мережі продажів та обслуговування, місцевих виробничих потужностей, які значною мірою покривають попит у Китаї».
Щорічне зростання ринку паперового паковання приблизно на 4% робить китайський ринок паковання рушійною силою зростання для Heidelberg. Паковання та етикетки вже становлять майже 50% китайської поліграфічної промисловості, і ця частка продовжує зростати.
На China Print було укладено чимало угод:
- провідний друкар упаковки на півночі Китаю замовив у Heidelberg дві друкарські машини Speedmaster XL 106 Peak Performance (13 друкарських секцій);
- виробник паковання зі сходу Китаю інвестував у дві друкарські машини Speedmaster XL 75 (19 друкарських секцій), на додаток до своїх інвестицій 2024 року в Speedmaster XL 106 та Speedmaster XL 75 з технологією FoilStar;
- клієнт з виробництва паковання на півдні Китаю замовив дві довгі друкарські машини Speedmaster CX 104 з УФ-технологією. Заснована зовсім недавно, у 2016 році, ця компанія особливо цінує якість, ефективність та продуктивність Speedmaster CX 104, яку Heidelberg виробляє локально в Китаї. Клієнт хоче використовувати нові УФ-друкарські машини для розширення бізнесу зі стандартного паковання на високоякісні рішення для таких продуктів, як алкогольні напої та косметика.
Як і в інших країнах, цифровий друк також стає дедалі більш важливим у Китаї, тому дебютна презентація Jetfire 50 від Heidelberg на азійській виставці стала особливою подією для багатьох відвідувачів. Heidelberg продемонструвала промислову струменеву друкарську машину разом із повною цифровою екосистемою, що складається з обладнання, ПЗ, витратних матеріалів, сервісу та консалтингу.
Використовуючи нове ПЗ Prinect Touch Free, систему можна інтегрувати в гібридне виробниче середовище з офсетним друком. За допомогою ШІ програмне забезпечення визначає найефективніший та найекономічніший спосіб виробництва.
Shengda Printing Technology, найбільша китайська компанія з друку через Інтернет, продовжує зростати та генерує річний обсяг продажів близько €375 млн, ставши першим китайським користувачем Jetfire 50. Компанія постійно просувається у цифровій трансформації та все більше зосереджується на цифровому друці.
«Китайський ринок стимулює інновації в поліграфічному секторі, і China Print показала, що поліграфісти цієї країни також слідують за світовими тенденціями, інвестуючи дедалі більше у високоавтоматизовані, ефективні та повністю інтегровані рішення. До цього додається зростаючий попит кінцевих клієнтів на більш стійке паперове паковання. Все це робить цифровізовані рішення від Heidelberg особливо привабливими для цього важливого ринку», – підсумовує Отто.
На площі понад 2000 м² компанія представила рішення для паковання та комерційного друку, зосереджені на підвищенні ефективності та продуктивності, комплексному гібридному виробництві з використанням офсетного та цифрового друку та безконтактного управління Prinect, розвитку нових бізнес-можливостей та цифровій трансформації сектору.
Heidelberg виділявся на виставці завдяки своєму інтерактивному досвіду клієнта, що охоплює понад 100 цифрових точок взаємодії, Центру досвіду цифровізації та комплексній галереї застосувань з майже 100 друкованими продуктами, що демонстрували можливості, які друкарні можуть запропонувати своїм клієнтам.